Hoppning med Hidden

Hej! Har varit ute på ridbanan å fixat med hinderstöd och bommar biggrin_114424998 Hade nämnligen tänkt att Hidalgo ska få hoppa lite idag, eftersom det var länge sen sist. Har även letat efter lite klubbhoppningar, men har inte hittat en ända. Lite irriterad blir man när man går in på sin ridklubb för att kolla tävlingar, å så ser man bara tävlingar som var för 6 månader sedan 1b Att de inte kan radera tävlingar som redan varit, å fixa nya tävlingar?!

Vet ni vad jag gjorde alldeles nyss? Jo jag tipsade redaktören på blogg.se, om att de finns så lite hästbloggar å den lilla delen hästbloggar som finns tycker jag borde få synas mer. Skrev jag blink Dock så tror jag ju inte jag kommer vara med på första sidan. Får tipsa redaktören mer gånger, då jag har något lite intressantare att berätta kanske.



[Förra gången jag hoppade]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0